Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 9 mei 2012

Weet ik niks meer van

Oscar:
Ik ben met Cera de Nepeta wezen keuren. Ja, die in de Kruidentuin dus, vlakbij de Gevaarlijke Weg.
Het kruid groeit prima en er zitten zelfs al kleine bloemetjes in. Het ruikt ook uitstekend, ja.
We waren allebei heel tevreden over de conditie van het kruid. Wat er daarna gebeurde kan ik me niet zo goed meer herinneren. Nee, weet ik niks meer van.





U heeft deze foto gemaakt? Na onze Nepetakeuring? En die links ben ik en die andere is Cera? Nou, dan zal het wel. Ja, dan zullen we daar wel hebben liggen rollen, al kan ik me daar echt niets meer van herinneren.
Wat ik nog wel weet is dat opeens die hele ploeg de tuin inkwam. Ja, de drie haarfabrieken van MaGiz. En toen werd het hier een zooitje want toen waren we opeens met zijn achten. Maar op de één of andere manier heeft het me niet gestoord. Ja, we hebben best wel leuk gespeeld. Gaat u daar ook nog over schrijven?

6 opmerkingen:

Hans zei

Wet je wel zeker Os, dat je er met zijn achten was?. Ik ga er van uit dat het er minstens 16 waren. Of 32, of 64. . . .

katja zei

Cera, Oscar, Mw. Katblad en de fotograaf...en dan Wamy, Gizmo en Sonny met MaGiz, precies acht toch?

Mevrouw Katblad zei

Eh....?
Nu zijn wij even de tel kwijt.

Drs. P zei

Volgens het pi-theorema van de drie Katachstaanse wiskunstemakers Oblomow & Ofkorsakov kom je bij deze Cross-Classified Kategorische data omgekeerd evenredig kwadratisch uit op een inverse die logaritmisch ondubbelzinnig gelijk is aan 64.
Dus Hans heeft ondubbelzinnig bekeken half gelijk.

de hoofdredacteur zei

Mevrouw K. deelt hierbij mede dat zij er vroeger ook al niet in geslaagd is het gymnasium te voltooien wegens een defect aan haar rekencentrum (zeg maar) en nog steeds zwaar allergisch is voor sommetjes en dergelijke.
Wel is zij dol op de liedjes van drs. P, die van zijn voornaam toevalligerwijs Frans heet, toch?
Zij gaat echter niet in op bovenstaande opmerking, anders loopt zij de kans een migraine-aanval te krijgen. En voor een glaasje ww is het helaas nog veel te vroeg...

Drs. P zei

Neen Mevrouw K. blad.
De naam is Heinz.
Heinz Hermann.
Drs. Heinz Hermann Polzer (1919).
Drs. P dus.
Zo zit het, en niet anders.