Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

dinsdag 22 mei 2012

U komt toch ook op 3 juni naar Leiden???

Jawel, afgelopen weekend hebben wij tijdens een gezellige bijeenkomst verdere voorbereidingen getroffen voor de organisatie van HET GROTE KATBLADFEEST OP 3 JUNI A.S.!

Nog even voor wie het nog niet wist:

Zondagmiddag 3 juni vieren wij het vier-jarig bestaan van Het Leidsch Katblad en zamelen wij geld in voor een kittenopvang en voor een adoptiehok in het dierenasiel. Wij doen dat middels een zolderverkoop (en verkoop van enige huisgemaakte producten), en dat vindt plaats vanaf 14.00 uur. Daarna gaan we om 17.00 uur over tot een BORREL met overheerlijke HAPJES/SALADES voor de haarfabriekmensen uit de katbladbuurt en onze Katbladlezers! Voor slechts een tientje kunt u zich helemaal rond eten! En ja, u bent dus óók uitgenodigd!
Alle festiviteiten zullen plaatsvinden op het Zooiplein onder een paar party-tenten. Het adres krijgt u via de mail toegestuurd als u zich hebt aangemeld! DOE DAT SNEL, HET KAN NU NOG!
Mail naar mevrouw Katblad: annemkemp@zonnet.nl!

speurtocht door de katbladbuurt - rad van fortuin - verlotingen - grabbelton - huisgemaakte producten - leuke 2e hands spullen - met Cera op de glijbaan - met Oscar in de zandbak - met mevrouw Troy naar het Nepetaperk - lesje verkennen van Japekoppie - t-shirt met de Boez - proosten op de haarfabrieken

4 opmerkingen:

tante sjaan zei

Ik kom zeker naar het feest en stuur u nog een mail want anders weet ik niet hoe ik daar moet komen! Maar ik heb er heel veel zin in. Komen er behalve veel vrouwen ook nog knappe mannen? Nee hoor, dat is een geintje. Ik hoop wel dat ik alle reporters te zien krijg.

Frans zei

@tante sjaan: misschien komt Hans.
Ik i.i.g. niet.

Wad Woord en Wol zei

Voor mij is het te ver...helaas, maar ik wens jullie alvast een geweldige dag.

Moon zei

Moeten wij ons als Reizigers van Verre nog eerst ergens melden? Bij het Loket?