Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 9 mei 2012

Staat het er goed op?

Wamy:
Joehoe mevrouw Katblad, ziet u mij gaan? Kijken de anderen ook allemaal? Wilt u foto's van mij maken voor het Katblad?
Ik ben namelijk een geduchte tegenstander van alle haarfabrieken die voor de titel van BBK (Beste Boomklimmer Katbladbuurt - red.) gaan en dat ben ik nu nog maar eens even aan het benadrukken!














Het is toch waar dat de inschrijvingstermijn van de Voorjaarsverkiezingen is verlengd? Omdat er nog veel verwarring is over wie nu precies waaraan meedoet?
Wel, dan had ik dat goed begrepen.
Bij deze dus meld ik mij definitief aan voor de BBK.
Heeft u mij al gefotografeerd? Tegenlicht? Nee, daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden maar eigenlijk vind ik dat uw pakkie-an. Ah, ik gaf u dus geen tijd om om de boom heen te lopen? Wel mevrouw K., u had tijd genoeg maar stond die te verdoen met die ouwe Verkenner A van u. Misschien kunt u beter de volgende keer de fotograaf meenemen, heh? Nee, ik snap best dat u niet alles tegelijk kan.

Let u even op, dan kom ik er nu maar weer uit want ik heb het wel gezien hierboven. Geen vogelnestjes, en verder ook niks te beleven, nee.
Hoppa!









En mevrouw K., staat het er goed op? Een prachtige sprong niet? Heeft u me al genoteerd als kandidaat BBK?

4 opmerkingen:

Hans zei

Van mij heb je een nomi binnen!

Anoniem zei

Wamy is goed in van heel hoog naar beneden springen heh?
Iets heel anders, ik zag net Witte Tenen nr. 1 weer! Die zonder witte bef en met bandje. Hij zit nu in de Muizentuin, uhm, geluiden te maken. Hij liep wel een beetje moeilijk, alsof een pootje pijn doet.

Anoniem zei

Trouwens, dat op de boomstam, is dat nou een hele grote huisjesslak?

Inge zei

Die bovenste foto is echt geweldig!