Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 1 april 2011

Verbaasde blik

Wamy kwam vandaag even bij ons langs. Nee, niet om te pesten of te klooien. Hij zat voor het raam en keek ons verbaasd (en dus niet brutaal) aan.
Zou ook hij iets aanvoelen?

3 opmerkingen:

Hans zei

Ik denk dat alle katten zo iets aanvoelen

Annemieke zei

Ik hoopte dat hij vandaag terug zou zijn, maar helaas nog niet. Sterkte mw Katblad. We leven me u mee!

Anoniem zei

Beste mw Katblad,

Hier schrijft het mens van Wamy.
Ik heb het kaartje van Boez ontvangen, wat erg dat hij vermist is! Ik hou mijn ogen open en hoop dat hij snel terug keert. Ik geef zelf heel erg veel om mijn liefste kattepoesies en weet hoe het is om in angst te zitten over zo'n verdwenen beestje :( Zelf zat ik tot vandaag ook erg in over Wamy, ik heb hem namelijk al een dag of 4 niet gezien. Ik was zeer verblijd te lezen dat de terreur van de buurt gisteren nog bij u voor het raam gesignaleerd is! Het is de aller liefste kat die ik ooit heb gehad, ik begrijp dus niet zo goed waarom m'n ventje zo negatief staat in uw verhalen.
Graag zou ik hem weer een stevige aai over zijn koppie geven want ik mis hem erg. Ik heb de deugniet al bij verschillende personen binnen gezien, wat voor mij geen probleem is (en ik hoop voor de mensen waar hij binnen zit ook niet), maar ik zou het op prijs stellen dat hij s'avonds gewoon weer buiten gezet wordt. Wamy weet op een of andere manier van het dak achter mijn huis de straat op te komen. Ik heb geen kattenluik in mijn voordeur, dus moet de deur open doen om hem binnen te laten. Dit weet hij heel goed want ik kan hem horen miauwen als hij er in wil. Wanneer hij al 4 dagen niet langs is gekomen ben ik altijd bang dat hij omkomt van de honger, maar op de foto ziet hij er nog goed uit. Gelieve die boef niet voeren ook al is hij er toe in staat het uit de bakjes van uw eigen kat te harken. Zijn moeder Poeki is ook erg ongerust, en wil haar zoon ook graag weer zien.

Heel veel sterkte met Boez!

Met vriendelijke groet,

Mens van Poeki & Wamy