Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zaterdag 2 april 2011

Een roepend mens...

Wat staat u daar te schreeuwen! Ah, u roept uw haarfabriek.
Boez, zegt u? Ook wel bekend als Boezelmans? Ook nog reporter?
Nee, niet gezien. Sorry mevrouw, maar kunt u nu alstublieft een eindje verderop gaan roepen?







Nee, ik ben beslist niet wie u zoekt, dat kan ik u zo wel vertellen. En ik ben ook niet zwart-wit en draag bovendien een bandje.
Sta ik er wel mooi op? Katblad zegt u? Nooit van gehoord nee, en ook niet interessant dus.







Waar is de brand? Nee, ik ben niet nieuwsgierig maar u staat dermate hard te krijsen dat ik graag wil weten waar dat goed voor is.
Boez? Nooit van gehoord en ook niet gezien dus. Ja, gaat u maar een straatje verderop, dan wordt het hier tenminste weer rustig.
Was u hier trouwens gisteren ook niet? Dacht ik al ja.
Nee, groot gelijk dat u niet opgeeft, maar nu graag weer een beetje rust hier, heh?
Tjongejonge....

2 opmerkingen:

Dennis zei

De eerste paar nachten door de buurt gelopen vanaf de gevaarlijke weg tot aan het water bij de hoge woerd en de straten daartussen (groene steeg, blommendaalspoort), maar geen Boez. :(

Annemieke zei

Ik let zelfs hier in hoofddorp op bij het zien van zwart witte katten, maar heb nog geen boezelmans gezien :(