Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 27 januari 2012

Ingezonden: Pincho (Bolle Wangen) vermist?

Hola, hier de verzorger van Pincho..

Pincho is al enige dagen niet thuis gekomen.. normaliter is dat dagelijks of slaat hij wel eens een dagje over.. maar nu is dat al bijna een week..

ik heb meerdere poezen clubhuizen gebeld maar ook daar hebben zij niets van mijn beste vriend gehoord of gezien ..

wie enig idee heeft kan mij op contact@tatushop.nl
berichten...

p.s. ik zou ook graag willen weten in welke nieuwe buurten hij gezien is... bij voorbaat dank ...

6 opmerkingen:

de redactie zei

Misschien heeft meneer Frans BW de afgelopen dagen nog gezien op zijn achterdakje?
Iemand anders die iets weet over de verblijfplaats van BW (Pincho)?

Frans zei

Nee, inderdaad. Ik heb 'm niet meer gezien. Hij was de laatste tijd in goede conditie. De laatste keer moet 18 januari geweest zijn. De verjaardag van mevrouw Katblad. Ik heb toen nog een stukje gepost, over dat BW na het verorberen van een paar stukjes worst, hij er als een vuurpijl richting Zuidsingel vandoor ging.

Ma Tok zei

Ik zal naar hem uitkijken, heb hem al een tijd niet gezien.

Inge zei

Is Pincho dezelfde als Rico die aangemeld staat op dierenmeldpunt?
Heb je ook amivedi, dierenambulance en asiel gebeld?
Jammer dat Pincho niet gechipt is.
In het asiel worden dieren na 2 weken uit quarantaine al geplaatst dus raadzaam om regelmatig te checken en dierenambulance bewaard gegevens maar 2 maanden dus ook hier regelmatig naar bellen is geen overbodige luxe.
Je moet er niet aan denken want Pincho was een ster in drukke straten oversteken maar heb je gemeente reiniging ook voor de zekerheid gebeld?
Ik duim dat hij snel weer opduikt!!Ik ken hem goed want hij deed regelmatig mijn buurt aan. (omg. Ankerpark)

Frans zei

Ja dit past niet in het patroon van heer Pincho. Als ie na lang posten een Siamese snack of anderszins krijgt is ie vaak meteen weg, mogelijk naar een ander bedeladresje. Ook als ie niets heeft gekregen zie ik 'm toch na een dag of meer weer terug. Ik dacht ook meteen aan een verkeersongeluk. Wat gebeurt er in zo'n geval met het lichaam ? De instanties die Inge noemt zijn zeker wel dicht op zondag ?

Tatu zei

Hola ..

als eerste wil ik meneer Frans bedanken voor de foto's,
daarnaast iedereen met oprechte zorgen voor mijn vriend Pincho..
Dank u.

ik heb ondertussen aangegeven bij het dierenmeldpunt dat de naam Rico niet de juiste is.

ook heb ik hem aangemeld bij dierenvriend.tv zo is hij straks naast deze soap ook nog even een ster op op regiokanaal UNITY tv..
tevens een mooi middel om vermiste dieren op te laten sporen... maar hopelijk is dat voor niemand nodig.

met vriendelijke groet
Tatu