Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zaterdag 13 augustus 2011

Snuitje overleden.....

Onze redacteur Katja (van de Bijlage van het LKB) heeft afgelopen woensdag afscheid moeten nemen van haar Snuitje. Haar verdriet is groot en wij leven zeer met haar mee.
Lees over Snuitje in onze bijlage.
Sterkte Katja.....

9 opmerkingen:

Annemieke zei

Heel veel sterkte Katja!

Jacq. zei

Ach, wat moeilijk voor je! Heel veel sterkte, Katja, met dit zware verlies.

Ma Tok zei

Veel sterkte, Katja. Snuitje heeft het fijn gehad bij je, dat weet ik zeker.

Wilma zei

Lieve Katja, heel veel sterkte met het verlies van jouw Snuitje.
Lieve Snuitje, een goede reis naar de Regenboogbrug.

Hans zei

20 jaar. Daar kan je alleen maar heel erg trots op zijn. Dat gevoel had ik toen Bacchus ingeslapen moest worden, 19 jaar! Voor een kater heel oud. Zoals je weet denk ik dagelijks aan Bacchus, met de jacht op Bacchus (lees: Garfield) gadgets!

Anoniem zei

Veel sterkte met het verwerken van het verlies en gemis van uw kat. Hij heeft wel een vol leven gehad. Goed gedaan, jochie! Met onmisbare hulp van je mens uiteraard.
@Hans: Bacchus, Bacchus eh, jagen met een flesje wijn?

Hans zei

@Abigail, nee ik bedoel het letterlijk. Ik ga rommelmarkten af, (kinder)vrijmarkten etc. voor allerlei Garfield zaken. Ik mis nog het pepr- en zoutpotje, Garflied zout, Odie peper.

Anoniem zei

Ok! Als ik ooit iets zie, meld ik me wel. Garfield zout Odie peper. Dus het huis staat vol met Garfield artikelen? Hij is als cartoon in de New York Times, maar eerlijk gezegd vond ik hem vroeger leuker, nu boert en luiert hij maar wat tot groot ongenoegen van vele lezers overigens, maar vroeger was het echt lachen met Garfield en oh zo arme Odie die menige schop met de open kwijlende bek heeft moeten ontvangen in zijn onschuld. Blafbeesten....

katja zei

Ja zeg, ga een gesprek over Garfield zitten houden in de reacties op Snuitjes overlijden ! :-)

Iedereen trouwens heel bedankt voor het medeleven ! Ik heb er wel vrede mee omdat ze best heel oud is geworden, maar het is gewoon heel raar hier in huis zonder haar. Faffie vindt het volgens mij ook maar stil hier.