Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

dinsdag 26 juli 2011

Reporter meldt zich

Oscar:
Hallo mevrouw Katblad! Ik dacht al dat u nooit meer zou komen! Ja, ik zat al eerder voor uw raam en deur, maar toen het er niet naar uitzag dat we samen op reportage gingen, ben ik maar naar deze tuin gegaan om een dutje in de zon te doen. Ja, die komt af en toe door; hebt u dat niet gezien?







Nee, ik heb niet tussen het nagelkruid gelegen, dus ik ben nog schoon. Geen plakzaadjes in mijn vacht inderdaad. Maar wacht u even, dan kom ik naar u toe want dat praat wat makkelijker, heh? Ja, dan hoeft u ook niet zo te schreeuwen.









Wel, reporter Os meldt zich. Helemaal uitgerust en fris inderdaad, dus wat mij betreft kunnen we op stap. Hoewel, misschien is het een goed idee wanneer u mij eerst even uitgebreid knuffelt? Ja, een beetje nat ben ik wel maar er zit geen viezigheid tussen mijn vachtharen dus u kunt rustig uw gang gaan. En als u de camera nu even in uw jaszak doet, heeft u beide handen vrij. Houdt u net zoveel van mij als ik van u, mevrouw Katblad? Nog een knuffeltje dan maar?

1 opmerking:

Inge zei

Wat is hij toch hartverscheurend lief!!