Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zondag 3 oktober 2010

Verloren bedoelingen

Rooie Gijs:
Het heeft me even tijd en moeite gekost om hier bovenop te springen, maar nu ik hier toch zit, verwacht ik wel wat, anders heeft het allemaal geen zin gehad.
Nee, ik weet niet meer wat ik hier nu precies kwam doen; dat gebeurt wel eens meer. Ja, dan ben ik hier naartoe gekomen en ga ik gelijk maar weer terug naar huis. Ik had er vast een bedoeling mee om deze kant op te gaan, maar onderweg ben ik die bedoeling verloren.
Ja, de dingen kunnen raar lopen, heh?
Afijn, het was leuk om u weer eens te zien. Zullen we het hierbij laten?

2 opmerkingen:

ina zei

Ach, arme ouwe Gijssie.

Hans zei

Ach Gijs,

je wordt oud. Mevrouw katblad had je op zijn minst een fliebertje van het een of ander moeten geven
Je bent mild geworden en zo vol is het hof dus niet meer.
Ceesje gaat ook zwak worden, maar is nog wel soepeler dan jij!