Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

dinsdag 5 oktober 2010

Hebt u nog even?

Bohr:
Ik geloof dat ik lekkere dingen ruik, maar ben er niet zeker van wat het is. Nee, die hutspot mag u zelf opeten en dat andere ook. Maar ruik ik niet vlees? Worst?
Grote hoeveelheden ook nog dus u viert hier zeker feest? Wel, u heeft vast nog wel tijd om even aandacht aan mij te schenken voor de gasten komen? Ik denk dan aan een kleine proeverij van eiwitrijk voedsel, en u weet vast wel wat ik daarmee bedoel, niet?




Ja, ik weet dat u mij een vingertipje overheerlijke tartaar aanbiedt, maar ik moet ook die openstaande deur in de gaten houden en dat maakt het allemaal wat ingewikkeld en onrustig. Omdat er van alles binnen kan komen, inderdaad. Ja, die Mio loopt namelijk daarbuiten, en Harremans en Panda heb ik ook zien schooieren. En het zou zomaar kunnen zijn dat ze op het idee komen dit hapje van mij af te pakken en daardoor kan ik me niet zo concentreren op datgene wat u mij aanbiedt, dus. U moet derhalve wat geduld hebben, en zodra ik zeker weet dat zij mij niet zijn gevolgd, zal ik mij richten tot uw genereuze tractatie. Hebt u nog even?

1 opmerking:

Hans zei

Alleen maar een fliebertje filet? Niet eens een kilo klapstuk!? Bohr, wast hebben ze je te kort gedaan.