Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 24 september 2010

Reacties

Van diverse mensen hebben wij vernomen dat het sturen van reacties op verhalen in ons Katblad af en toe (vaak) zeer lastig is omdat de letterverificatie niet altijd goed werkt.
Helaas, dit is een probleem van "Blogger" en zelf kunnen wij daar dus niets aan doen.
Wanneer er geen "letters" verschijnen, kunt u uw reactie beperken tot het intypen van een enkel woordje en vervolgens nog een keer een echte reactie plaatsen; meestal werkt de verificatie een tweede keer namelijk wel....
Excuses voor dit ongemak!

3 opmerkingen:

Inge zei

Wat ook handig is: Je tekst selecteren en knippen.
Dan kan je het later in het nieuwe veld plakken en hoef je je reactie niet nogmaals te typen.

katja zei

O, maar het bericht verdwijnt niet als de woordverificatie 'mislukt' (tenminste bij mij niet). Wat ik doe: ik vul alleen mijn gebruikersnaam in (bij 'Kies een identiteit'). Dan doe ik gewoon "'Reactie publiceren' en dan krijg je een melding dat dat mislukt is, waarbij je ingetypte tekst er nog staat. Dan staat de woordverificatietekst er altijd wel, dus dan vul ik die in en ook mijn Google wachtwoord en dan lukt het allemaal wel.( Meestal heb ik mijn google wachtwoord de eeste keer al ingetikt en dan moet dat nog een keer, dus dat is dan weer irritant en dus niet nodig...)
Maar ook als je met alleen naam reageert, en gewoon op publiceren zonder de woordverificatie in te vullen, dan komt gewoon je bericht weer te voorschijn, met een (nieuwe) code om na te typen.

Annemieke zei

Ik moet ook vaak twee keer proberen. Maar raak gelukkig niet mijn text kwijt dan. En inderdaad moet ik ook altijd twee keer mijn google wachtwoord intypen - terwijl ik vrij zeker weet dat ik het goed intype. Maar na even volhouden lukt het altijd wel om een reactie te geven.