Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zondag 5 september 2010

Ik vertik het

Wamy:
Al gaat ze op haar kop staan, ik ga haar echt niet aankijken, die mevrouw Katblad. Ten eerste natuurlijk omdat ze me geen bal interesseert, maar bovendien houd ik er gewoon niet van om vreemde mensen aan te kijken.










Dus ze kan roepen wat ze wil, maar ik kijk niet.
Nee, ik doe alsof ik allemaal andere belangrijke dingen zie. Zodat het eindelijk eens tot haar doordringt dat ik geen belangstelling voor haar heb dus.









Tot ze een ons weegt kan ze daar mijn naam staan blijven roepen. Nee, ik weiger aan haar wens te voldoen. Ja, ik ben echt zeker van mijn zaak en blijf bij mijn beslissing.











Dan maar geen mooie foto's van mij. Ik hoef tenslotte niet één te hebben voor op mijn paspoort heh? Zo is het maar net. Mij niet gezien.









Ik geloof dat ze het eindelijk gaat opgeven. Ja, ze loopt al een stukje achteruit en met een beetje geluk is ze zo helemaal opgehoepeld. En ik heb het maar mooi volgehouden, heh? Nee, ik heb niet naar haar of haar camera gekeken. Zo doe je dat dus met lastige mensen. Ja, ja, zo doe je dat....

Geen opmerkingen: