Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

dinsdag 14 september 2010

Niet leeggieten s.v.p.

Oscar:
Dorst gekregen van het spelen ja. Grote bak is erg handig, maar er drijft wel een hoop troep in, heh?
Effe zoeken waar het goed drinken is. Heeft u even?










Eerst een beetje roeren. Ja, blaadjes aan de kant. Nee, u hoeft geen pollepel voor mij te halen want het gaat uitstekend zo, met mijn poot inderdaad.











Ja, hier is het wel goed drinken, geloof ik. Het kost inderdaad altijd wel even wat tijd voor ik een goed drinkplekje heb gevonden, maar het loont de moeite wel, niet? Ja hoor, neemt u gerust nog wat foto's, dan drink ik nog even door, goed?














Nee, ik wist niet dat ik zo'n dorst had. U was toch niet van plan deze bak leeg te gieten, heh? Nee, u heeft genoeg plantjes staan dus hou deze bak maar voor het water. Omdat dit water zo lekker is dus, ja. Tjee, wat heb ik een dorst....

5 opmerkingen:

ina zei

Wat een mooie foto's van Os met z'n spiegelbeeld.

Hans zei

Os, ik zou wel eisen dat het plastic er uit gehaald wordt, de blaadjes zijn natuurlijk en geven het hewerlijke aroma!

katja zei

Dat wou ik nou ook net gaan zeggen...

Hans zei

Overigens meen ik dat van dat weghalen van het plasttic serieus. Ik moet er niet aan denken dat een haarfabriek zo iets per ongeluk binnen krijgt.

katja zei

Ik bedoelde dus dat over die mooie spiegelbeelden...