Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zondag 26 september 2010

Doe nog maar even.

Boez:
Cryptogrammen is voor verknipte mensen, dus mag jij dat niet doen. Ook omdat ik het niet gezellig vind, inderdaad. Ja, bovendien is het veel te vroeg en we hebben nog geen koffie gehad. Ja, jij koffie en ik een snoepie, toch?
Wil je even in mijn nek kriebelen? Ik lig er nu toch goed voor - of jij zit er goed voor, het is maar hoe je het bekijkt, heh? En ook nog even onder mijn kin, als we dan toch zo lekker bezig zijn.




Ja, het wondje op mijn wang is bijna over. Nee, weet niet meer wie dat heeft gedaan, maar ik zal hem of haar heus niet vergeten.
Als ik haar of hem zie, krijgt hij of zij een pets terug, daar kun je op rekenen.
Ben je nou al uitgeaaid? Ja, dat is te snel en je hebt maar heel kort achter mijn oor gedaan, dus doe nog maar even.
En als ik er genoeg van heb, ga je een snoepie voor me pakken en dan mag je weer verder puzzelen. Vergeet je niet dat ik er twee heb? Oren, ja? Nee, ik zeg het alleen maar voor het geval.
Anders niks, nee. Niet op dit moment tenminste...

Geen opmerkingen: