Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 6 mei 2011

Geen smoesjes!

Oscar:
Joehoe Mevrouw Katblad, uw schuifdeur zit dicht en nu kan ik niet naar u toekomen voor onze dagelijkse begroeting! Nee, ik kan zo inderdaad ook niet in uw keuken komen als u deze deur niet opendoet! U heeft deze deur anders nooit dicht; heeft u dat misschien voor mij gedaan? Dat ik niet meer binnen mag? Heb ik misschien iets fout gedaan? Ben ik naar tegen u geweest? Heeft u de vloer net gedweild? Niets van dat alles?










Wel, in dat geval heeft u dus geen reden om de deur dicht te houden. En ik ga niet weg voordat ie open is gedaan. Nee, geen smoesjes verder mevrouw Katblad! Als u wilt dat wij vriendjes blijven, staat u nu op om mij erdoor te laten. Had u trouwens de bakjes al bijgevuld met brokjes?

1 opmerking:

Jacq. zei

Super foto's!! Grappig ook.