Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

maandag 2 juli 2012

Nieuw knuffeladres!

Cera:
Jazeker, ik had u best horen roepen maar ben zoals u ziet even bezig. Ik heb namelijk pas ontdekt dat ik via een slaapkamerraam bij deze buurvrouw binnen kan komen, en dan mag ik bij haar op bed liggen. Ondertussen word ik natuurlijk lekker vertroeteld en u weet hoeveel ik daarvan hou. Wij hebben dus vriendschap gesloten en daarom lig ik hier.
Nee, als u dacht dat ik altijd bij Charli op bezoek ging heeft u het mis; ik heb er dus nog een ander adresje bij gevonden. U vindt het niet erg? Dat is fijn om te weten. Niet dat ik mijn bezoekjes her en der zou staken wanneer u daar tegen zou zijn, maar toch een geruststelling dat u begrip heeft voor mijn onverzadigbare knuffelbehoefte en mijn activiteiten om daarin te voorzien. Jawel, ik kom straks gewoon naar huis maar dat zal niet zo vroeg zijn. Nee, ik kan u geen tijd beloven, maar als ik honger krijg sta ik uiteraard weer voor de deur. Sluit u niet af voordat ik binnen ben? Tot later, mevrouw Katblad!

2 opmerkingen:

Wad Woord en Wol zei

Slimme Cera! Nooit wedden op één paard (sorry mevr. Katblad, niet persoonlijk bedoeld)!

Fijn dat u, mevr. K., ons weer verblijdt met nieuws.

Annemieke zei

Wat een knuffelkont!