Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zaterdag 10 november 2012

Mmmmmmmmm

Oscar:
Mevrouw Katblad! Wat bent u ver weg! Zit u soms te dromen?
Nee, u aait mij wel maar bent er niet helemaal bij met uw hoofd, heh? Dat voel ik best, ja.
En u heeft ook nog niets van uw puzzel ingevuld, dus dat is geen goed teken.
Ik denk dat u even op een andere manier uw zinnen moet verzetten.
Die hele gifzooi een dagje vergeten en wat leuke dingen gaan doen.





En omdat het buiten miezert en het vandaag een tikje aan de donkere kant is, stel ik voor dat u even uit uw hoofd weg blijft en zich concentreert op iets waarvan u heel blij wordt. Zoals inderdaad het knuffelen met mij, dat heeft u goed begrepen; dan snijdt het mes aan twee kanten, heh?
Als u nu zo goed wilt zijn mij aan mijn twee kanten te aaien, dan is de cirkel weer rond. Kussen op mijn kop mag ook, graag zelfs, dat weet u best. Sorry voor mijn losse haren maar daar komt u vanzelf wel weer overheen, toch?



Voelt u zich al wat beter, mevrouw K.?
Goed zo.
Wel, voor de zekerheid blijf ik nog maar een poosje op uw krantje liggen zodat u niet weer in de verleiding komt, heh? Nee, geen gepieker meer, dat is niet goed voor u.
En dan mag u ondertussen, omdat u blijkbaar toch niets beters te doen heeft, mij nogmaals trakteren op zo'n zelfde knuffelpartij als net, maar dan wel iets langer deze keer.
Wat is het toch fijn dat wij elkaar zo goed begrijpen, heh? En hoe voelt het nu voor u om met mij samen in het hier en nu te zijn? Nog een kus dan maar?
Mmmmmmmmmm.

6 opmerkingen:

annemiek zei

Hier wordt een mens gelukkig van. Mevr. K. u boft maar met zo'n knuffel haarfabriek.

Truus zei

Wat lief! Niks meer relaxend dan een haarfabriek in een knuffelbui:)

Hans zei

Slijmjurk!
Maar wel een hele lieve slijmjurk.

katja zei

Ach, wat een lieverd is het toch!

Moon zei

Ossie....gossiepossie! :-)

Wad Woord en Wol zei

Die Oscar toch...wat een lieverd!