Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 25 augustus 2010

Nog meer geklus!

Japekoppie:
U had nog zo tegen mij gezegd dat het allemaal voorbij was, dat getimmer en geklus bij en naast de redactie. En nu staat er weer zo'n stelling bij de buren en zijn ze weer bezig met allerlei apparaten. U heeft dus tegen mij gelogen. Ik eis dat die stelling wordt afgebroken en die mannen weggaan met hun zooi!





U zegt dat u er zelf ook niet blij mee bent? Daar heb ik dus niks aan! Oh, u kunt er niks aan doen? En ons eigen huis is zelfs binnenkort ook aan de beurt? U maakt nu vast gekkigheid, heh? Ik bedoel, als er nog een beetje een aangename nazomer komt, zitten wij dus weer in de rotzooi en lawaai!
Nee, ik vind het geen stijl en kan dat niet accepteren. Zelfs Oscar (foto hiernaast - red.) is tegen, en dat wil wat zeggen.
Ik denk dat ik maar weer eens een protestplas ga doen. Op de voordeurmat inderdaad. Misschien dat u dan eens begrijpt dat ik een beetje rust in mijn leven nodig heb. En dat u daar eens rekening mee gaat houden, ja. Nee, het was een zomer van niks en ik zal blij zijn als het weer winter is. Ja, een stille winter dus, heh? Of bent u van plan om dan binnen te gaan klussen? Wel, zet u in dat geval mijn koffer maar vast klaar. U weet best wat ik daarmee bedoel....

Geen opmerkingen: