Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zondag 29 augustus 2010

Mmmmmmmmm

Japekoppie:
Ik ruik wat. Nee, ik kan niet zeggen wat het is want het ruikt niet bekend. Maar geef me even de tijd, dan kom ik er misschien wel achter. Ja, laat me maar effe m'n gang gaan....














Oh, lekker zeg! Nee, wacht nou even!
Mmmmmmm.
Het zou zomaar iets van vis kunnen zijn.
Of een stukje vlees, dat kan ook.
Kip misschien?
Nee, effe geduld nog.
Mmmmmmmm.











Nu komt het van de andere kant, die lekkere lucht. Dus misschien vliegt het wel. Nee, ik weet nog steeds niet wat het is, maar doet dat er wat toe?
Ik weet alleen dat het lekker is en daar gaat het om.
Ja, gewoon genieten geblazen.
Ruik jij het dan niet? Nee?
Mensenneus, heh?
Rot voor je, ja.
En stomme pech, dat ook natuurlijk.
Heerlijk, die lucht.
Mmmmmmmm.

1 opmerking:

ina zei

Wat zit hij lekker te genieten van die lucht.