Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zondag 27 juni 2010

Tot later

Mio:
Wat doet u hier? Het is nog maar net dag. Ja, mijn mens slaapt nog en de andere mensen van de Hoftuin ook, dus het was hier heerlijk rustig. Tot u kwam dus ja. Twee reporters bij u? Wel, ik kan u direct al zeggen dat hier niets te beleven valt. Nee, behalve ik is er niemand anders. Ja, u kunt eigenlijk net zo goed weer vertrekken.






U wilt een kijkje gaan nemen in Iwan's straat? Nee, daar ben ik vanochtend nog niet geweest dus ik weet ook niet of dáár nog wat rondloopt. Of ik met u meega? Daar moet ik even over denken. Nee, ik geloof niet dat uw reporters dat leuk zullen vinden, want ik ben niet altijd even aardig tegen ze. Ja, vandaag ben ik in een goede bui, maar dat kan natuurlijk weer zomaar omslaan, heh? Ik zal er even over nadenken. Of ik met u meega inderdaad. Tot later mevrouw Katblad.

Geen opmerkingen: