Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

donderdag 3 juni 2010

HELP

Ja, wij vragen uw hulp want we kunnen merken dat een heleboel lezers nog niet de weg hebben gevonden naar dit nieuwe Katblad en nog steeds het oude bezoeken! Ze missen zo een hoop nieuws!
Kent u zulke mensen wellicht? Stuur ze een bericht met verwijzing! Alvast bedankt.....

3 opmerkingen:

Wilma zei

En ... heb je al een verschil gemerkt?

Mevrouw Katblad zei

Ik hoorde van je actie, dank je wel! Maar ik denk dat er iets mankeert aan deze teller, want ik zou hooguit 10 bezoekers per dag hebben en daar klopt dus helemaal niets van! Misschien moet ik toch de oude maar installeren.... Ik denk er nog even over na.

Annemieke zei

Misschien dat de nieuwe teller alleen unieke IP adressen telt als bezoekers? Dus als ik drie keer per dag kijk voor nieuws, wordt dat maar 1 keer geteld?