Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 25 juni 2010

Allemaal gezien

Tokkie Troy:
Ik heb het allemaal gezien en het slaat nergens op. Die ruzie dus, heh? Echt weer iets voor die jonge jongens om te willen vechten om een paar stoeptegels ruimte. Nee, ik hou niet van ruzie; ik word daar erg nerveus van. Als één van ons gezin bij zo'n ruzie betrokken zou zijn, zou ik me ermee gaan bemoeien en er desnoods tussenspringen, maar deze twee knapen zoeken het zelf maar uit. Nee, niet de moeite waard om daarvoor mijn plek bij het Poezenloket te verlaten, maar ik wil het dus wel allemaal zien heh? Kijk 'm daar nou liggen op die tafel. Bel dus ja. Grote onschuldige ogen en een blik van: ik deed niks hoor!
Maar wij weten wel beter, heh? Ik in elk geval wel, want ik heb het allemaal gezien en blijf hem in de gaten houden totdat hij is opgeduveld, en mocht hij het in zijn kop halen om zich hier te melden, wel dan zult u wat meemaken! Ja, op mij kunt u rekenen, maar dat wist u natuurlijk allang, heh?

1 opmerking:

Annemieke zei

Wat is Bel een treiteraar zeg!