Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

donderdag 29 december 2011

Nieuwe foto's

Wij hebben weer een zooi nieuwe (oude) foto's van haarfabrieken in ons foto-album geplaatst!
Mooie klus tijdens dit vreselijke weer...
U weet de link te vinden, toch? Haarfabrieken!?

(Aantal toegestane berichten - op één dag - overschreden! Gekker moet het niet worden! Heb dit nog nooit eerder meegemaakt!)

2 opmerkingen:

Ma Tok zei

Wat zijn het er weer lekker veel, en wat zijn ze mooi!

katja zei

Ik zie dat er alweer nieuwe foto's bijstaan !
Er zitten weer heel veel mooie bij ! De één nog mooier dan de ander. Eigenlijk zou ik bijna overal wel commentaar bij willen geven, maar dat zou dan hier op neer gaan komen: "Prachtig !", "Ook heel mooi !", "Deze ook weer heel mooi !" enz, enz.
Hee, ineens ga ik het nut snappen van die face-book functie 'vind ik leuk' :-) (Maar ik doe niet aan face-booken, dus...)