Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 23 december 2011

Alweer geen kaasproeverij....



Japekoppie:
Alweer geen kaasproeverij? Waarom niet? Effe dimmen in verband met de komende kerstdagen? Denken aan de cholesterol? En daar ben ik dan dus de dupe van, heh? Tjongejonge, wat een flauwekul. Heb je ook geen stukkie gerookte zalm dan? Ook pas met kerst? Hoelang duurt dat nog, voordat het kerst is? Nog twee nachtjes slapen? Nee, ik hoef geen stukje rijstwafel van je. Ik wacht wel tot het kerst is. Als je maar niet vergeet dat ik alles wat op tafel komt eerst moet voorproeven, heh? En dan wil ik nu graag het menu even inzien. Hoezo vegetarisch????

3 opmerkingen:

Hans zei

@Japekoppie. De Rooie van Jan Jans en de Kinderen heeft ooit besloten om vegetarier te worden. Om met zijn eigen worden te spreken: "voortaan eet ik alleen nog blikvoer"!

katja zei

Mooi kleed !!!

Ma Tok zei

Ja, dat wilde ik ook net zeggen, Katja.