Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zaterdag 27 juli 2013

Nogmaals: vreemde gast in de tang

Maar nu met bewegende beelden!


8 opmerkingen:

Greet zei

Wat leuk, dat filmpje!

Ma Tok zei

U haalt me de woorden uit de mond, mevrouw Greet.

Rutger zei

Ik zie zomaar de nieuwe Monique van der Ven.

Hans zei

Fantastisch. Ik zei tegen mijn vriendin Nathalie vanmiddag± na het overlijden van Poema zou ik wel een andere kat willen. Zoals. . .
Waarop Nathalie mijn gedachten raadde en zei, die roze bij mevrouw Katblad!

Hans zei

" Rutger± Hij is eenkleurig rood (eerstejaars stof genetica), dus is het een nieuwe Rutger Hauer.

Rutger zei

@ H:
Ik bedoelde Monique als regisseuze (Zomerhitte, 2008).

Mevrouw Katblad zei

En om af te sluiten:
alle genoemde mensen zijn meerkleurig grijs.

katja zei

@Hans: dat het de nieuwe Rutger i.p.v. Monique is zie je aan een ander onderdeel (of onderdelen, zie derde foto onderstaand bericht)dan aan de kleur (eenkleurig rode kunnen net zo goed poezen zijn). Dus als je echt weer een rode kater wilt hebben en je zoekt ergens een kitten uit, zou ik niet klakkeloos op de kleur afgaan, maar ook goed zijn 'onderdelen' bestuderen!