Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

maandag 12 juli 2010

Jij en ik

Boez:
Waar was je nou, Os? Ik lig al uren op je te wachten. Weet je dan niet dat ik jarig ben? Wel, dan had je best wat eerder kunnen komen. Jij bent toch mijn allerbeste vriendje? Dan had je hier dus als eerste moeten zijn om me te feliciteren. Nou ben ik boos inderdaad, want je bent een vriendje van niks.






En omdat je me zo hebt teleurgesteld, geef ik je een lel. Die heb je verdiend, ja.











Ben je nu boos op me, Os? Maar ik had het niet zo bedoeld hoor! Nee, ik weet dat je niet eerder kon komen en dat je moest wachten tot de deur bij je openging. Het belangrijkste is dat je er nu bent, heh? Os, niet weglopen nu!








Je mag niet weglopen zonder dat we eerst even geknuffeld hebben, Os! Ik ben niet meer boos op je. Nee, nooit geweest ook want ik deed maar alsof! Ik wil helemaal geen ruzie met jou want jij bent mijn aller, allerbeste vriendje. Toch? Os?








Ja, het allermeest op deze wereld hou ik van jou, Os! En ik heb je zo gemist! We gaan fijn samen spelen, heh? Jij en ik. Totdat we erbij neervallen, heh? Os? Doe je nou nog mee Os, of hoe zit het?

2 opmerkingen:

ina zei

Wat zijn ze toch schattig samen.

Leen W zei

En een beetje klef ook wel.