Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zaterdag 31 juli 2010

Ik blijf nog even

De Boez:
Het ritselt daar in die plant. Ja, daar helemaal bovenaan. Nee, ik weet niet wat het is, en daarom is het zo spannend, heh? Vind jij het ook zo spannend? Kun jij zien wat het is? Jij bent hoger dan ik, kun je die takken niet wat opzij doen? Dat ik het beter kan zien? Nee?
Loop dan maar door. Ja, ik blijf nog even zitten want misschien komt het zo wel tevoorschijn. Nee, ga jij maar weg, ik wandel effe niet verder mee. Nee, want dit is veel te spannend dus. Dat snap je toch wel, heh? Tot later, ja.

Geen opmerkingen: