Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

zondag 11 juli 2010

Jarig!

Boezelmans:
Nee, ik kon niet wachten tot mijn voerbakje op de grond was neergezet. Omdat ik erge trek had dus. Ja, ik was al heel vroeg buiten en had nog geen ontbijt gehad. Sinds vijf uur vanochtend ja. Nee, Os is nog niet op dus heb ik alleen gezooid. Ja, op het dak en in de Kruidentuin onder andere.
U zegt dat ik eigenlijk niet op het aanrecht mag? Maar u ziet het vandaag door de vingers omdat ik jarig ben? Oh. Is jarig zijn bijzonder dan?




Ah, voor u dus. Nou, mij maakt het niks uit, hoewel ik het wel leuk vind dat ik op het aanrecht mag. Nee, ik hoef geen cadeautjes. Ja, ik wil alleen maar dat het weer een fijne dag wordt en dus dat de Os komt en dat we gaan spelen. Nee, verder hoef ik niks. Ja, straks een snoepie, als jij koffie gaat maken heh? Maar dat is niks bijzonders nee. Nee, verder zou ik niks weten. Weet je wat? Ga jij maar lekker mijn verjaardag vieren, wat dat dan ook is, dan ga ik weer naar buiten. Ja, op Oscar wachten. Is die ook jarig? Oh, vandaag of morgen. We zijn dus even oud? Twee jaar zeg je? Interessant. Nee, zegt me dus helemaal niks. Ja, jij ook gefeliciteerd. Nou ga ik weer heh? Ja, jij ook doei.
De redactie feliciteert ook Boez' zus Skyler en de andere broers/zussen. Wij wensen hen en hun mensen een mooie dag toe!

10 opmerkingen:

pleegmama Wilma zei

Boezelmans en Skyler, allebei een hele dikke verjaardagsknuffel van jullie pleegmama!

De Boez zei

Mmmmmmmmmmmm.

Trudi zei

Gefeliciteerd Boez, tjee alweer twee!

Annemieke zei

Gefeliciteerd Boez en Oscar en broertjes en zusjes van Boez (en eventuele broertjes en zusjes van Oscar)! En de mensen van al deze katten ook natuurlijk.

katja zei

Mevrouw Katblad gefeliciteerd met de verjaardag van Boez !!! En een mooie dag toegewenst ! En wel op tijd binnen zijn allemaal voor het vuurwerk gaat beginnen hè !!!

Mevrouw Katblad zei

Dank,dank allemaal. De jarige ligt inmiddels voor pampus onder het bed. Zogenaamd siësta, heh?
Wel mevrouw Katja, met een beetje geluk gaat het (net als gisteren) vanavond weer onweren en/of regenen, dan komt het hele stel vanzelf wel weer binnen. En dan frist het buiten ook weer een beetje op (en spoelt de plak weg, ook belangrijk!)

Sandra en Skyler zei

Lieve Boezelbroer!

Gefeliciflapstaart met je 2e verjaardag! Maak er een mooie dag van!

Heel veel liefs van je zusje Skyler

ina zei

Gefeliciteerd, Boez! En mevrouw Katblad ook, en ook alle andere jarigen. Nog vele jaren erbij gewenst.

Peettante zei

Gefeliciteerd schattekat van me!

Sandra zei

Hey Boez, van harte gefeliciflapstaart!!!

Groetjes
Sandra, Snork & Doezel