Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 28 juli 2010

Hij wil niet

De Boez:
Mijn vriendje Os zit hier beneden. Tussen het gras ja. En nu probeer ik zijn aandacht te trekken maar hij reageert niet.
Oskyman! Kijk eens hoe leuk ik hier hang? Kom je ook hangen, Os?
Nee, zie je wel? Hij reageert niet. Nee, te druk met gras kauwen.






Misschien ziet hij me wel vanaf deze kant. Ja, ik blijf mijn best doen. Nou zie ik hém niet meer! Zit-ie er nog wel? Nog steeds gras aan het kauwen zeker?












Ohos! Het is zo leuk hier op de trap en nu wil ik dat jij ook komt!
Os?
Hij komt niet heh? Geen zin nee. Wel, ik heb op mijn beurt toevallig geen zin om naar beneden te gaan, dus moet Os het verder zelf maar weten.
Maak je nog een paar leuke foto's van me? Oh, je hebt er al genoeg, zeg je? Wel, daar geloof ik niets van. Nee, want van mij kun je nooit genoeg leuke foto's hebben. Hoezo ijdel?

1 opmerking:

Annemieke zei

Die van ons kunnen ook heel goed traphangen. Maar deze foto's zijn extra mooi omdat de kleuren van de trap en de kleuren van de Boez hetzelfde zijn.