Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

donderdag 25 september 2014

Bericht voor onze facebook-lezers

De foto's van onze digitale poezenkrant zijn mooier, scherper en duidelijker op ons LKB-blog:

http://hetleidschkatblad.blogspot.nl/

En bovendien worden de reacties die u daar plaatst door meer mensen gelezen en maakt u ook meer kans op een reactie terug van mevrouw K. haarzelve!
En u kunt zich daar op het LKB ook nog eens als echte fan opgeven... Nou, wat wil je nog meer?

Maar verder moet u het allemaal natuurlijk helemaal zelf weten, heh? Het is maar een tip van de redactie...

De Hoofdredacteur.

4 opmerkingen:

Greet zei

Ik krijg de melding van een nieuw bericht op facebook, ga vandaar naar het blog, plaats daar soms een reactie, en ben volger. O ja, ik like het facebookbericht. Alleen niet altijd onder dezelfde naam. Op facebook heet ik anders dan op blogger.

Ma Tok zei

Ik ben blij dat ik het LKB gewoon via het blog kan lezen, ik zit niet op facebook en ik ben ook niet van plan me daar aan te melden. Zeker niet nu alles op het blog nog beter is ook.

Truus zei

Blijft u alstublieft bloggen want facebook is niks voor mij:)

Mevrouw Katblad zei

Natuurlijk blijven wij gewoon bloggen. De bijna 100 lezers per dag laten we heus niet in de steek! Maar onze berichten worden door blogger automatisch doorgezonden naar onze facebookpagina, voor de mensen die het liever dáár bekijken. Maar de blog is mooier, vinden wijzelf.