Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 30 oktober 2013

Het slechte geheugen van Os

Oscar:
Nee, natuurlijk heb ik niet op Cera gelet. Haar zie ik elke dag en Bohr zie ik maar zelden.
Goed, ik heb misschien heel af en toe heel kort een blik op Cera geworpen, maar eigenlijk meer in de hoop dat het mis zou gaan.








Daarbij kwam ook dat ik recht in de zon keek, en dat was niet zo prettig.
Nee, het ging niet mis, ze deed het eigenlijk best wel goed.












Op het laatst kreeg ze het dus nog een beetje moeilijk, maar ze loste het prima op, dat moet ik eerlijk toegeven.
Nee hoor, ze was helemaal niet boos op me. Had u die indruk dan?











Nee, we zijn zelfs samen nog even gras gaan kauwen onder de trap. En als ze boos was geweest, was ze niet met me meegegaan, wel?
Ik ging met haar mee? Nee, daar kan ik me echt niks meer van herinneren.

4 opmerkingen:

katja zei

Oscar, je bent gewoon jaloers op de klimkunsten van Cera, geef het maar toe!

Joost zei

@ redactie Het Bladkat c.s.:
Wat een hoog nee-hoor gehalte vandaag !

Mevrouw Katblad zei

Ja heh?

Piet zei

Ach Os, wat maakt het uit.
Jij hebt gewoon gedaan wat je altijd doet als je iets ziet wat goed in de gaten gehouden moet worden.
Het klimmen laat je gewoon aan Cera over. Ze is tenslotte een stuk lichter dan jij. Alhoewel je wel wat meer mag gaan bewegen, want anders moet je op dieet van de DA.