Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

donderdag 24 juli 2014

Luie donders

Cera:
Of ik nog aan het werk ga vandaag? Ik dacht dat we zonnesteekverlof hadden gekregen? Niet?
Maar u zit toch ook lekker een boekje te lezen in de schaduw terwijl u eigenlijk zou moeten stofzuigen?
Nee, ik weet wel dat het me niet aangaat, maar als uw excuus is dat het te warm is voor al te heftige activiteiten, hebben wij reporters toch zeker ook wel het recht om ons gedeisd te houden, heh?
En nu we het er toch over hebben, zou u zo vriendelijk willen zijn voor mij de ventilator aan te zetten? Stand 4 graag ja, dank u wel.

Mevrouw K. tegen de Os die in een schuilhut onder de trap ligt te pitten:
Oscar? Os, slaap je of doe je alsof?
Ga je mee een klein stukje lopen, Os?
Oscar?












De Boez:
Naar buiten? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Ik ga vanavond en vannacht wel weer de hort op, als het buiten lekker koel is.
En mag ik dan nu alstublieft verder slapen?
Tjongejonge...

2 opmerkingen:

Jacq. zei

hahahahahahahahahahahha...

Truus zei

Groot gelijk hoor, je moet je activiteit aanpassen aan het weer. Eten jullie ook minder zoals P&P?