Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

maandag 17 maart 2014

En toen dit, en toen dat

De Boez:
Ik wilde met Oscar een beetje gaan rollebollen maar hij wilde dat liever in zijn eentje doen. Dus stond ik erbij en keek ernaar, of liever naar hem.










Ik dacht: "Ik wacht wel even tot ie klaar is met dat stomme gedoe van hem".  Op dat moment zat er namelijk niks anders op dan te wachten, dus deed ik dat maar. Snapt u? Al was ik het er natuurlijk niet mee eens.








Hij deed het voor de foto, heh? Dat kun je hier duidelijk zien. Maar ondertussen werd ik toch wel een beetje ongeduldig en dus het wachten zat.










Dus toen ie effies een pauze nam (zoals u op deze foto kunt zien), viel ik hem aan (wat u op de volgende foto kunt zien).










Hij draaide echter gelijk onder mij weg (deze foto) en toen viel ik op mijn zij (volgende foto dus weer).












En toen lag ik in de lucht te maaien, iets wat dus helemaal niet mijn bedoeling was geweest.












Toen ben ik dus ook maar in mijn eentje gaan rollebollen, en dat kunt u hier zien. Ik was inderdaad nog mooi wit en zou later een vieze vacht hebben, maar niet zo vies als die van de Os.








Daarna hebben we eigenlijk niet veel meer gedaan, dus er valt verder ook niks te vertellen.

Ja, dan wel nog dat K. problemen heeft gehad met haar laptop. Die was en bleef zwart, al drukte ze nog zo vaak op allerlei knopjes.
Uiteindelijk was ze zo wijs om de batterij er gewoon uit te halen en toen gewoon de boel opnieuw op te starten. En nou doet ie het weer.


3 opmerkingen:

Floortje Zoet zei

Ik hoorde van de reporters dat Mevrouw K. ook ineens in haar eentje rollebollend over de redactievloer ging.
Iets met hele harde ouwe muziek erbij.

Ma Tok zei

Mooi verteld hoor, Boez. Hier waren ook al problemen met de computer, gelukkig doet-ie het nu ook weer, anders zou ik je verhaal niet hebben kunnen lezen en dat zou een grote ramp geweest zijn.

Greet zei

@ Zoete Floortje, van die rollebol krijgen we natuurlijk geen foto's te zien. Fotograaf even afwezig?