Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 11 juni 2014

Uiteindelijk toch maar verhuisd

Cera:
Heel veel mensen hebben het al eerder opgemerkt, maar ik ben inderdaad zo'n haarfabriek met een vacht met vele mogelijkheden qua het onzichtbaar blijven, verstopspelletjes doen of bij camouflage-activiteiten om het maar zo te zeggen, en vooral als ik niet gezien wil worden is dat allemaal reuze handig natuurlijk.
De foto hiernaast werd onlangs door mevrouw K. genomen om u te kunnen laten zien wat ik met het bovenstaande bedoel.

Alleen was het deze keer niet mijn bedoeling om me te verstoppen, maar om wat koelte te vinden in een plantenbak aan de voet van een vlinderstruik. Die koelte heb ik, zoals u duidelijk kunt waarnemen als u goed naar deze tweede foto kijkt, niet helemaal kunnen vinden, en uiteindelijk ben ik toch maar verhuisd naar een plek waar de zon weliswaar niet kon komen, maar ik helaas wel heel erg in de kijker lag, doch soms is het belangrijker om een goede keuze te maken dan te volharden in denkbeelden die niet goed bij de realiteit passen. Ja, dat was het; dank u wel voor uw aandacht.

Geen opmerkingen: