Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

woensdag 26 januari 2011

Geen mening

Panda:
U wilt mij spreken, mevrouw Katblad? Dat gaat nu niet zo goed want ik zit gevangen. Tegen mijn wil inderdaad, want ik had uiteraard liever buiten willen zijn om in de tuin te werken of vreemdelingen uit te zetten. Zoals die reporter Oscar ja, die weer achter u aan is komen hobbelen. U wilt mijn mening over Wamy? Dat grijze mormel met die witte punt aan zijn staart? Hij zou de nieuwe Schrik willen worden? Wel, hij doet maar wat hij niet laten kan, maar hier komt hij er niet in. Nee, het Hof is al Vol genoeg, maar dat weet u best. Dat ik daar zo over denk, ja. Ja, u heeft gelijk als u zegt dat die Wamy hier best wel vaak binnen komt wandelen, en dat dus helemaal tegen onze regels in. Maar dan zit ik meestal achter het raam en dus kan ik dan niets tegen hem beginnen. Maar dat geldt ook voor Oscar en zijn vriendje, dus dat is geen maatstaf. Ik zal er in elk geval alles aan doen om dat mormel hier te weren. En verder heb ik geen mening over de Schrik of iets dergelijks, want ik heb hier in deze tuin mijn eigen sores. Dus als u zo goed wilt zijn de tuin te verlaten en die Os met u mee te nemen? Dank u wel.

Geen opmerkingen: