Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

vrijdag 14 januari 2011

Alsnog ons kerstfilmpje

Dit filmpje was als Kerstfilmpje bedoeld, maar mevrouw Katblad had zo zitten knoeien dat het niet op tijd af was en bovendien niet in het lkb geladen kon worden. Ja, want dat kan tegenwoordig niet meer rechtstreeks uit je eigen bestandjes maar moet via YouTube dus! Met hulp van lezeres Inge is het uiteindelijk toch allemaal gelukt, en kunt u nu kijken naar opnames van 21 december j.l., alleen nu met andere achtergrondmuziek.

6 opmerkingen:

Inge zei

Leuk filmpje van de Jumping Jacks!

Annemieke zei

Was al bijna weer vergeten hoeveel sneeuw er niet eens zo heel lang geleden ook weer lag!

Hans zei

Wat eemn heerlijk filmpje! En Annemieke heeft gelijk. Ik bven al weer volop paddestoelen aan het fotograferen!

Skyler en Sandra zei

Hallo Boezelbroer,

Wat stoer jij in de sneeuw! Ik ben heel even buiten geweest maar vond het veel te koud en te nat.
Ik vond het heel erg leuk om een keer bewegende beelden van je te zien. Je kan leuk spelen met Oscar...net als ik dat kan met Spicey! Blijf vooral mooie, leuke en lieve verhalen maken.

Dikke poot van je zus Skyler!

katja zei

wat een fantastisch filmpje, ik word er helemaal vrolijk van !
Is dat nou ook Wamy die helemaal in het begin links onder die tafel zit waar Oscar onder vandaan komt ? Het is zo'n contrast om Wamy zo bij die kerstboom bezig te zien, alsof hij wil uitstralen "ik amuseer me heus ook wel in m'n eentje hoor, ik ben heel druk bezig"

de redactie zei

Cera zat in het begin onder de tafel. Later springt ze nog een keer het beeld door. We hadden ook nog opnames van Wamy die alsmaar de redactie binnen wilde gaan, en dat ook deed (om voer te jatten), maar het fimpje werd zo veel te lang....