Welkom bij Het Leidsch Katblad

Wij brengen u afwisselend regelmatig en onregelmatig nieuws over stadskatten die wonen in de "Katbladbuurt" in het centrum van Leiden, Zuid-Holland. Wij nemen u af en toe mee op onze rondes door de buurt en doen verslag van gewone en bijzondere gebeurtenissen op straat en bij de redactie thuis.
De hoofdredacteur verklaart hierbij dat wij alle gebeurtenissen naar waarheid weergeven, maar maakt u er tevens op attent dat wij niet aansprakelijk zijn voor de door de haarfabrieken gedane uitspraken, hun taalgebruik en/of gedrag, en wijzen u er daarom nadrukkelijk op dat het lezen van dit Katblad geheel voor eigen risico is.
Zie voor meer info over de redactie en katten de linker kolom van deze digitale krant.

donderdag 17 juni 2010

Voor dat stomme Katblad

Poekie:
Het is wel erg toevallig dat elke keer wanneer ik even in alle rust in de Kruidentuin in de zon zit, u langs komt om mij te vervelen met uw camera, mevrouw Katblad! Goed, één foto dan. Klaar? Dan mag u nu weer doorlopen. Ja, het gaat goed met mij. Dank u wel voor uw compliment over mijn vacht; ik vind zelf ook dat ik er prima uit zie, ja. Mijn leeftijd? Ach, vergelijk me maar met mevrouw Troy. Zo ongeveer dan heh? Nee, echt jong ben ik niet meer maar dat is niet aan mij te zien, nee. Wel, zo is het wel weer genoeg. Ja, tot de volgende keer maar weer. Zullen we zeggen, over een maandje ofzo? Dag mevrouw Katblad, u ook nog een fijne dag verder...... (Tjonge jonge, lastig mens. Laat me nooit eens met rust. En dat allemaal voor dat stomme Katblad van haar.....)

2 opmerkingen:

Wilma zei

Je mag dan wel al op leeftijd zijn Poekie, en dat is ook wel aan je ogen te zien, maar ik vind je nog steeds een geweldig mooie kop hebben hoor!

Hans zei

Kijk, mijn volgende kat is een Poekie, een langharig monster. (Ik zit niet te wachten op het verscheiden van een van mijn huidige schurken, in tegendeel, ik zit te dubben over een nummer 4!)